Sunday, September 18, 2011

MENJELANG KONVOKESYEN

Saya tidaklah beria sangat untuk konvokesyen Master saya ini. Pertama sebab tidak dapat meraikan kejayaan saya bersama En. Suami yang kini sedang menjalani kursus selama dua bulan di Melbourne, Australia. Kedua, keadaan saya yang tidak berapa gagah perkasa. Tapi bila difikirkan apa salahnya saya  meraikan kejayaan saya setelah berpenat lelah setahun menghabiskan pengajian Sarjana saya. Aishah pun apabila melihat gambar konvokesyen saya ketika pra siswazah selalu bertanya: Umi, ini Umi dengan Mak, Umi dengan Koyang, Umi dengan Nek Ma, Pak Yong dan Ma Dik. But where Aishah and Dijah?  Oklah, Umi pergi jugaklah majlis konvokesyen Umi, nanti kita ambil gambar together ye...Lagi satu manalah tahu boleh memberi semangat baru untuk maju lagi setapak..

***Umi: simple woman with a BIG HEART!

 (kononnya nak letak gambar konvo masa degree dulu, tapi tak jumpa..letak gambar ni jelah ye...)

No comments:

Post a Comment